Nem is olyan régen munkát váltottam, mert úgy gondoltam és éreztem, hogy a karrierutamba szükség van egy kis frissítésre. Öt éve dolgoztam az előző cégnél és úgy gondoltam ideje váltani. Új helyre, új kollégák közé menni, ahol új lehetőségek és persze kihívások várnak rám. Egy nagy vezető személyi titkára lettem, amit akkor még nem is gondoltam, hogy mekkora napi feszültséggel és felelősséggel jár. Persze egyáltalán nem bánom, mert én ezeket szeretem, gyorsan pörög a nap és elmennek a munkaórák unatkozás nélkül, de azért nyilván vannak olyan szituációk, amik nehezen kezelhetők ilyen téren.
A kollégák viszont nagyon segítőkészek és aranyosak voltak. Ez nekem teljesen újdonságként hatott az előző helyhez képest. Tényleg mindenki azt nézte mindig mit tud segíteni a másiknak, és ha valaki nehéz helyzetbe vagy bajba került, azonnal próbáltak segítő kezet nyújtani. Persze volt, hogy csak vígaszt tudtak, de ilyen helyzetekben ez is nagyon sokat számít.
Így történt egyszer, hogy összetörtem a céges telefonom. Pedig a céges telefon az mindennél fontosabb ezen a poszton. Mindig elérhetőnek kell lenni, mert szinte minden kommunikáció, ami nem anyagszerkesztés vagy e-mail feladat a telefonon keresztül érkezik és oldódik meg. De hát az enyém használhatatlan lett és bizony nagyon sok információ csak azon volt rajta, máshova nem mentettem el. Ez is hatalmas hiba, amit aztán segítettek kiküszöbölni, de ettől sokkal nagyobb segítség volt, hogy az egyik kolléga csak diszkréten odacsúsztatott egy cetlit a tárgyalás alatt amit gyorsan a zsebembe is raktam. Ez a középvezető azt hiszem az életem mentette meg, mert a cetlin az állt: samsung telefon szervíz budapest és egy telefonszám. Gyorsan fel is vettem velük a kapcsolatot és iszonyatosan gyorsan és tökéletesen helyrehozták a telefonom. Nagyon hálás vagyok azóta is a kis csapatnak és a középvezető kollégának egyaránt.